Известие

Collapse
No announcement yet.

За колко време ви загряват колите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • За колко време ви загряват колите?

    За колко време долу горе след първоначално запалване колите ви достигат 90 радуса температура. Имам съмнения, че термостата ми седи постояно отворен и май не мога да разбера дали е така без да го смъкна.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Ако на извънградско ти седи на 70 градуса или по-малко значи е постоянно отворен. На градско загрява за няколко минути до 85-90 градуса и тогава изведнъж отваря и темп. рязко пада до към 65. После пак се вдига, само че при някои е до 90, а при други до 75
    Освен термостата и датчика върху него, понякога се поврежда и реостата и съзадава впечатление, че ти е заминал термостата.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #3
      Бавно загрява и извън града е 70 градуса. Знаех си. Някой разглабял ли го е? На уното ми стариа го ремонтирах. Този дали не подлежи на ремонт?
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Той не е мн скъп, така че няма смисъл от ремонт. Ама първо виж да не е датчика примерно.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #5
          Кой датчик? Те са 2.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Еми значи и двата. Ако се е скапал датчик (на моята е един) може да си е нормална температурата, а да ти показва по-малко. Датчика на термостата струва към 20 лева и се сменя по-лесно, така че ако е той по-добре провери, преди да почваш от термостата.
            2014: Deutschland über alles

            Comment


            • #7
              Най стария начин е с проверка на маркучите Ако загрява втория кръг още от начало, вероятно е термостат, ако ли не значи датчика те лъжа. Два са защото единя ти показва температурата на таблото, а другия казва на компютъра.

              А и другото, ако загрява над 70 градуса в задръстване пак е термостат.
              Лекува се срещу 65-70 лв.
              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
              Opel Astra J GTC

              Comment


              • #8
                когато термостата работи нормално държи точно 88 градуса ., а стрелката се колебае в рамките на може би 1-2 градуса при отваряне и затваряне и то това е само в началото, щото след това охладителната течност се е загряла. Това е по наблюдение от новия ми термостат.

                стария ми държеше 65градуса - макар че като го отворих и измерих отваряше точно както пише по книгите, но един колега в друга подобна тема каза че им се разваля уплътнението вътре - и поради това изпускат.

                Иначе колата загрява за около 5мин

                За датчиците поне мойто мнение е че са по малко вероятна причина за ниска температура (макар че и те може да се развалят), но първо термостат, пробваш дали се оправя и чак след това датчици ако е необходимо.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nikolaaaay
                  Ако на извънградско ти седи на 70 градуса или по-малко значи е постоянно отворен. На градско загрява за няколко минути до 85-90 градуса и тогава изведнъж отваря и темп. рязко пада до към 65. После пак се вдига, само че при някои е до 90, а при други до 75
                  Освен термостата и датчика върху него, понякога се поврежда и реостата и съзадава впечатление, че ти е заминал термостата.
                  Не пада то 65 ами кам 80 като отвори големият кръг!
                  А колкото до няколко минути това зависи дали я чакаш на място или трагваш когато я караш колата по бързо загрява!
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem
                    Кой датчик? Те са 2.
                    На някой е един датчика който върши двете функции!Незнам за ремонт, но термостата върви с цялото тяло аз го сменях преди 2-3месеца на Бер и струвасхе 69,50лв от axm-auto.com, понеже магазина си е в Ямбол!
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #11
                      При мен до 90 отива за 5-6-7 мин градско, и застава на милиметър преди 90 на извънградско.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Versace
                        Първоначално публикувано от nikolaaaay
                        Ако на извънградско ти седи на 70 градуса или по-малко значи е постоянно отворен. На градско загрява за няколко минути до 85-90 градуса и тогава изведнъж отваря и темп. рязко пада до към 65. После пак се вдига, само че при някои е до 90, а при други до 75
                        Освен термостата и датчика върху него, понякога се поврежда и реостата и съзадава впечатление, че ти е заминал термостата.
                        Не пада то 65 ами кам 80 като отвори големият кръг!
                        А колкото до няколко минути това зависи дали я чакаш на място или трагваш когато я караш колата по бързо загрява!
                        При мен, след като се отвори термостата стрелката пада под 70градуса. Предполагам, че зависи от това къде е датчика, който показва темп. на таблото и дали показва вярно. За бързото загряване, при мен е обратното. На място ми загрява значително по-бързо. Забелязал съм, че зимата когато изчакам на място 1 минута преди да тръгна, ГИ пуска газта мноооого по-бързо, отколкото ако тръгна веднага.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nikolaaaay
                          Първоначално публикувано от Versace
                          Първоначално публикувано от nikolaaaay
                          Ако на извънградско ти седи на 70 градуса или по-малко значи е постоянно отворен. На градско загрява за няколко минути до 85-90 градуса и тогава изведнъж отваря и темп. рязко пада до към 65. После пак се вдига, само че при някои е до 90, а при други до 75
                          Освен термостата и датчика върху него, понякога се поврежда и реостата и съзадава впечатление, че ти е заминал термостата.
                          Не пада то 65 ами кам 80 като отвори големият кръг!
                          А колкото до няколко минути това зависи дали я чакаш на място или трагваш когато я караш колата по бързо загрява!
                          При мен, след като се отвори термостата стрелката пада под 70градуса. Предполагам, че зависи от това къде е датчика, който показва темп. на таблото и дали показва вярно. За бързото загряване, при мен е обратното. На място ми загрява значително по-бързо. Забелязал съм, че зимата когато изчакам на място 1 минута преди да тръгна, ГИ пуска газта мноооого по-бързо, отколкото ако тръгна веднага.
                          Когато я оставиш на място водата по-бавно циркулира аз като си сменях термостата нали видях, че става бавно когато я изворсираш по-бързо се завърта и се стопля, аналогично и при охлаждането й когато се пусне перката.
                          Между другото днес като я качихме на пц се видя, че перката е само с една скорост 2-ра.
                          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Като я форсираш на място сигурно ше загрее по-бързо. Това е без съмнение, но когато се движи колата влиза въздух през радиатора. Моята поне загрява тогава мн по-бавно.
                            За първата скорост на перката и при мен не работеше и загряваше почти до 110 градуса. Смениха реостат и сега е ок.
                            2014: Deutschland über alles

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nikolaaaay
                              Като я форсираш на място сигурно ше загрее по-бързо. Това е без съмнение, но когато се движи колата влиза въздух през радиатора. Моята поне загрява тогава мн по-бавно.
                              За първата скорост на перката и при мен не работеше и загряваше почти до 110 градуса. Смениха реостат и сега е ок.
                              Аз въобще нямам 1 степен или 2 , моята си е една има 2 кабела към перката така че.............
                              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X